وصیت نامه شهید مرتضی عطایی

شهید مرتضی عطایی فرمانده تیپ عمار از لشکر فاطمیون بود که با نام جهادی ابوعلی شناخته می شود، شهید عطایی ایرانی و ساکن مشهد بودند اما برای این که بتوانند خود را به سوریه برسانند، در میان رزمندگان لشگر فاطمیون جای گرفتند و در کنار برادران افغان به دفاع از حرم آل الله پرداختند. شهادت این شهید عزیز در روز عرفه رقم خورد و به همین مناسبت در ایام عرفه به انتشار تصویر و متن وصیت نامه شهید مرتضی عطایی پرداخته ایم. قبلا در مطلبی زندگی نامه شهید مرتضی عطایی را منتشر کرده ایم .

وصیت نامه شهید مرتضی عطایی

تصویر دستخط وصیت نامه شهید مرتضی عطایی

اینجانب مرتضی عطائی ثواب زیارت امام حسین(ع) و دو رکعت نماز تحت قبه سیدالشهدا (ع) در تاریخ هفدهم شهریور ماه ۱۳۹۰ مصادف با نهم شوال ۱۴۳۲ را که به جا آوردم برسد به کسانی که در تشییع جنازه‌ام شرکت کرده‌اند، غسلم داده‌ و کفنم کرده و به خاک سپرده و در مراسم تعزیه‌ام شرکت می‌کنند هدیه نموده و امیدوارم خداوند متعال، اربابم ابا عبدالله الحسین(ع) را شفیع و دستگیرشان در یوم الحسرت قرار دهد ان شاالله.

ضمنا همه را تحت قبه دعا نمودم مخصوصا تمامی همسفرانی که اینجانب را همراهی کردند و احتمالا از من دلخور و یا رنجیده شده‌اند. برای شب اول قبرم دعا نموده و در زیارت عاشورایی که از تاریخ دهم محرم الحرام تا اربعین بعد از نماز صبح که انشاءالله تحت قبه می‌خوانم دعا گویم و برای فرج امام زمان(عج) بسیار دعا کنید که فرجمان در فرج آقا و مولایمان صاحب الزمان(عج) است. از همه حلالیت می‌طلبم مخصوصا همسرم مریم، دخترم نفیسه و پسرم علی. ( شهید مرتضی عطایی )

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی *